My Blog List

Sunday, June 14, 2009


kek surprise lagik... thn lepeh kapkek, thn ni kek pulak. ini le keje si aizal ni utk bes fren dia... Siti. ekceli bday dia 10hb tp ada hal, dpt anto 11hb jek. ptg lak tu. saje je... bg dia mcm dah tak teruja je kan. pehtu aizal pun sempoi gak siap tanya alamat kat org lain, maka nye siti pun ingat thn ni tak dpt apa2 le. ghope nye dia tunggu akak kol... muahahaha... tup2 ptg kul 6ptg gitu baru dia dpt, itupun mak dia yg amik... dgr citer, siti suka bebeno... siap dpt gelaran kek plg grand... muahahaha... mcm grandstand je ye... btw, ada hadiah sampingan, perfume Tommy Girl... ada ke siti kata bau mcm icing??? apa ke halnyer....

3 comments:

Ejalz said...

tenkiu..tenkiu.. akak... saya suka, dia suka, akak lagi sukaaaaa kannnnnn.. haha..

d'muffins said...

ye betul tu ejal... akak yg plg suka n terlebih suka... yee haa..

aayna said...

bunga ateh kek tu leh mkn ke kak? cantik...