My Blog List

Monday, January 5, 2009

bday cake - tom & jerry

ini lah kek tom & jerry yg di pesan oleh reen... clap clap clap... jenuh melukih nye. last2 anak ckp, ma, kenapa warna dia tak biru.. sebab tom tu kaler biru... laaa... ye ke. tu la, masa buat tu pun dah berasa cam lain je kucing ni... hehehe... sori tuan punya cake... teman tak pro2 lagi ni... kek dlm tu steamed choc moist, berat dlm 1.6kg...

2 comments:

mamaikah? said...

ada tikus di atas kek? hehe

d'muffins said...

mehehehe... tikus ni tak ngape nye, boleh di mkn dan dijamin tak kan mamai... huhuhu... mamai la pulok....