My Blog List

Monday, January 5, 2009

blossom pandan

ini la blossom yg dah lama sgt tak buat. pd yg tak penah oder, ni nak bgtau... blossom ni ada kala nya akan pecah permukaan tu. tp kalo kena hangin satu bdn tuan buat ke, kek tu ke, tu la jadi nya, tak mau pecah... dia control hensem je mcm gambo ni... ishh... tp dlm tu ada inti kelapa manis... dia mcm apam boleh, mcm kek pun boleh...

2 comments:

mamaikah? said...

ayat cik tuan buat muffin..besh2..buat la novel plak..hehehe

d'muffins said...

ini baru betui mamaikah aku ni?? hehehe... tu la teringin gak eh buat novel ala2... tp kalo dpt kalahkan ujang pun cukup mantop dah tu... mamaikah aku ni...???