My Blog List

Monday, January 12, 2009

sama tp tak serupa

yuhoooo... lama tak enterframe kan... hehehe... ok jom kita tgk show. yg ni kapkek diminta oleh cassie (dia order kan utk kwn dia..). dia nak yg sama mcm yg penah ada dulu cuma kali ni kita tuko kan sugarpaste putih tu (dulu merah)... yg lain2 sume sama. hepi cassie masa dtg amik.. tq fren...

3 comments:

NIMI♥ Co. said...

skang ni kan k.diba ainee beli cc satu satu kat esso kat umah kiter tue..
nak beli banyak skali tak mampo..
ainee da r penggemor fanatik cc..

insyallah kang ainee nk order kek chocolate bulan 2 nie..
kang per2 ainee kasi tau k.diba erkk

d'muffins said...

ha'ahh... akak pun tau kat situ ada, mmg murah sgt la... bagus la tlg menolong gitu... hehehe

kasih_mbun said...

memang cantik kak dib...penin nengok sumenya lawa...sakit dada...kaler kak dib buat tu suem kena je...