My Blog List

Sunday, April 12, 2009

3 tier wedding cake



eeemmm... dah lama tak wat kek kondo nih. bila Kak N bgtau nak kek 3 tkgt, sonok nye tp cam ghiso je. nak design camana la pulok.. ishh.. last2... dpt la idea sikit, masa nak tido tu, berangan le kejap... tu yg jadi kek ghoper tu. yg ptg kaler tu dah betui n bentuk 4 segi tu... orait la kan. kek tu yg bwh sekali choc moist, yg 2 ateh tu sponge cake jek...

5 comments:

Suehaida said...

wah..cantik2!!nanti wat untuk su k..hehe

Feena said...

cantikk lah diba..licin je..

coolcatwomen said...

nice decoration....hehehe....gabungan warna yg cantik....

d'muffins said...

trima kasey (baca style david alleycat...)

kamalina a.k.a aimi said...

kak diba!!! lawanya kek ni... kek stand tu yg mcmana yek?? cantik sgt2...