My Blog List

Sunday, April 26, 2009

our son is 8...



kejap je dah 8 thn umur dier. anak teman le nih, yg baju ijo tu. dah lama dia usha kek apa yg dier nak. ekceli dier nak gambo ben10 tp dah habis stok plak. so, abah dier belikan gambo yg lawan2 tu. dier pilih yg tu. sejibik cam gambo dlm game ps dier yg tlh kami sorok.. huhuhu.. tak sesabo awang kenit ni. pastu masa nak ptg tu dah malu2 kucing plak... hehehe... apa2 pun mama n abah kena sedor diri, anak dah beso, umur dah tambah, ibadat camana? tambah lg ke atau sama je... lu pk la sendiri...

3 comments:

Fatina said...

Assalamualaikum uhcu, tahniah pada adik azri ni! Makin hari tengok makin hebat cu punya cupcakes fuyooooo wa dah first sem final year ni insyallah bulan august nanti balik m'sia bolehlah merasa cu punya cupcake lagi!!!!!!!

d'muffins said...

waalaikumsalam... lama kita tak chat kan wa. chu skarang ni ok2 je. bulan 8 ye... ok, no hal, bleh buat yg special skali utk wa... keep in touch kay... take care n study smart tau... terror mcm chu... hehehe..

Ejalz said...

salam kak diba.. hepi besday to ur son... semoga menjadi anak yang soleh dan berjaya