My Blog List

Sunday, April 12, 2009

My Mr Spongebob...

huhuhu... spongebob version akak... amacam? mengancamss takss? hehehe. sonok gak wat kek yg timbul2 ni... ala... syok sendiri, biasa le kan. yg ptg kastemer puashati.. mira yg nak kek ni utk adik dia. baik tui kakak ni... anyway, thanks mira for ur trust... sebeno nya tak penah lg wat kek cenggini... bila mira nak tu, mcm excited le pulak tp ghiso gak, takut ada apa2 yg tak kena... tp akhirnya, mission completed...

10 comments:

Suehaida said...

kak dib!!cantiknye..ala..ni jeles ni..hehe

S!eZaN said...

cantiknyer..bper harge ek kalaukek cm nih?

d'muffins said...

muahaha... sue jgn jeles tau, nanti masa sue kawin, akak wat kek ni utk majlis potong kek... sure gempak.. wa cakap lu...

d'muffins said...

siezan, rege nye kira harga patut je la... kurang dr rm100...

Suehaida said...

hahhaha..kawin lak!!tak kan kek katon kot..hahha..taknak2..su nak kek glamer2 camtu...hehe

LimeLoLLipop said...

akak!!! kek sangat cantik n sedap...
ramai orang puji tau... boleh la tempah lagi laen kali...
adik saya suke sangat!!
time kaseh banyak2 ye...

d'muffins said...

kek katun ler plg glamer sue kalo buat masa kawin... lain dr yg lain tu... ahaks

hai myra.. happy to know everybody enjoyed the cake.. kembang idung ni... huhuhu...

yan said...

akak,byk tak nak guna icing tu tuk lukis sponge bob tu...cutenyerrrrrrrr

d'muffins said...

icing tu terpulang pd kita le, kalo nak tebal, byk le... cuma penat memicit tu je ler...

kamalina a.k.a aimi said...

cun sgt kek ni kak!!!