My Blog List

Sunday, July 5, 2009

purple pink

kastemer ni kan suka sgt desain yg mcm banner ni. nama dia laili, sepupu kpd tini. yg ni kapkek utk bday tini walopun tini tak balik tp tini pesan suh bg kat kwn opis lama dia... baguih no dpt kwn lagu ni... apa2 pun selamat la semua nye ye...

2 comments:

Bidadari.Simpanan said...

akak mmg suka wat grafik pusing2 cmtu kan?
hehehe...
sy dah katam blog akak ni..
perasan dah patern yg akak selalu wat.

its okey:))
cntik la.....
comel je...

sy tgh nk test wat cuppies gak ni..
wish me luck :)

d'muffins said...

tu la tu, sebab cepat n senang....

kalo dah katam kena wat pulut kuning ngan kari telor... nyum nyum