My Blog List

Tuesday, May 19, 2009

carrot moist cake


haa.. dah lama tak wat kek ni. tetiba seha sudah email bgtau nak kek ni utk bday ayah dia. memula nak amik minggu lepeh2 tp kensel. baru semlm je yg dia konfem dpt amik. tau2 dia ni punya la jauh dtg nye, kpg kat bidor, belajo kat shah alam... ingat kan dekat2 sini je, ghupe nye jauh beno... sian dia, kul 10pm baru sampey, dr bidor kui 9pm... terharu akak... anyway, tqvm for ur support...
** correction... huhu, seha ni sebeno nyer dok kat ipoh gak, bidor tu umah oph dia... wakaka... silap pemahaman la pulak.... sowwwiiii...

1 comment:

jue mj said...

carrot moist cake, belum lagi teman rase... mesti best kan...